| |
| Auteur | Bericht |
| Geplaatst: 28 Jun. 2007 19:47 Onderwerp: De beste discotheek | |
| | Welke discotheek is de beste die je ooit gezien hebt? Waar ligt het en waarom denk je dat het de beste is? Vertel iets hierover. | |
| Terug naar boven | |
 |
| Geplaatst: 28 Jun. 2007 20:43 Onderwerp: De beste discotheek | |
| | super!!!! alle diskotheken zijn goed!!! | |
| Terug naar boven | |
 |
| Geplaatst: 29 Jun. 2007 21:27 Onderwerp: De beste discotheek | |
| Met de clubs in Duitsland ben ik tevreden mee. En hier in Holland ben ik nog nooit geweest. | |
| Terug naar boven | |
 |
| Geplaatst: 29 Jul. 2007 15:25 Onderwerp: De beste discotheek | |
|
De grootste discotheek van Nederland en zelfs van de Benelux is The Zenith. Deze uitgaansgelegenheid ligt in Venray, Limburg.
Je hebt er verschillende zalen en zelf een soort supermarktje met een terras waar je kunt zitten en drinken. The Dome is de grooste zaal van het complex en heeft de nieuwst snufjes op het gebied van geluid en licht effecten. Ook heb je een aparte pullenbar, hier krijg je het idee dat je je echt in een gezellige bruine kroeg waant. Dan heb je nog een zaal Motion, hier hoor je vooral hiphop en r&b muziek.
Verder heb je nog een aantal zalen. Bijelkaar een stuk of 8. Het is echt mega groot. Dus wil je een keer uit je dak, dan moet je daar echt een avondje uit gaan! _________________ Het leven is haard, maar ik ben nog harder.©
One nation, one future
Één natie, één toekomst | |
| Terug naar boven | |
 |
Beginner Geregistreerd op: 2007-08-27 Hoev-heid punten: 9 Woonplaats: Belgium | Geplaatst: 27 Aug. 2007 21:04 Onderwerp: De beste discotheek | |
| | De Zillion... da was nogal een keet | |
| Terug naar boven | |
 |
| Geplaatst: 27 Aug. 2007 21:23 Onderwerp: De beste discotheek | |
| | jospipo schreef: | | De Zillion... da was nogal een keet |
waar ligt die ?  _________________ Het leven is haard, maar ik ben nog harder.©
One nation, one future
| Terug naar boven | |
 |
Beginner Geregistreerd op: 2007-08-27 Hoev-heid punten: 9 Woonplaats: Belgium | Geplaatst: 28 Aug. 2007 19:43 Onderwerp: De beste discotheek | |
| Die "lag" in Antwerpen....
Is gesloten wegens fraude of zoiets...
4 aparte discotheken in één; in de grote hal een aquarium waarin zeemeerminnen met blote T T in zwommen & nen dansvloer die om de 10 min plots 20 cm wegzakte! kortom te veel om op te noemen  | |
| Terug naar boven | |
 |
| Geplaatst: 31 Aug. 2007 14:30 Onderwerp: De beste discotheek | |
|   _________________ Het leven is haard, maar ik ben nog harder.©
One nation, one future
| Terug naar boven | |
 |
| |